24. 01. 2009.

Adnan Babajić: "Narodnjak sam, pa šta"


- Adnan Babajić, pobjednik "Operacije Trijumf", nekrunisani je kralj Živinica, živopisnog bosanskog mjesta koje se na muzičkoj mapi svijeta našlo po nedavnom završetku ovog takmičenja. Potvrdu ove tvrdnje ekipa "Pressa RS" dobila je na licu mjesta, u Babajinom kraljevstvu, koje će, prema svemu sudeći, uskoro dobiti i ulicu sa imenom svog novog pop idola.

"Kada stignete u Živinice pitajte bilo koga gdje se nalazi ulica Adnana Babajića i pokazaće vam tačno gdje treba da dođete", glasila je direktiva Adnanovog oca Hajrudina. Ulicu Alije Izetbegovića, kako se zove glavna džada u ovom gradu, stanovnici Živinica već su proglasili Adnanovom odmah po saznanju da je Babajić, kako kažu - "najomiljeniji balkanski pjevač". Dok nam pokazuje svoju zgradu, priča o omiljenom kafiću, rukometnom klubu u kome je trenirao, prati nas grupa zaljubljenih djevojaka. Adnan se osmjehuje, opisuje euforiju koja ne prestaje i najavljuje povratak u Beograd, snimanje albuma, pripreme za koncerte u Sarajevu i Skoplju.

"Mislim da će snimanje albuma u "Melody musicu" krenuti veoma brzo", navodi Adnan.

"Trebalo je da putujem u Beograd prije nekoliko dana, ali su me pustili da provedem malo vremena sa porodicom jer se nismo pošteno vidjeli tri mjeseca. Čeka me puno posla, ali spreman sam", kaže simpatični mladić, i dodaje da se iznad svega nada da će dobiti priliku da radi sa Željkom Joksimovićem i Dinom Merlinom.
"Baš me briga što pričaju da je u OT pobijedio narodnjak. Ne mogu da idem okolo i ljudima objašnjavam razlikuju između sevdalinke i folka".

0 komentari:

Objavi komentar