17. 02. 2010.

Najkraci mjesec gotov prosao....



Da rezimiramo: U Koraju 31.01.2010 odrzana Druga Tradicionalna plaza na Kaldrmi, iako snijega nije bilo u izobilju iz pice i meze plazalo se na vrecama,sankama, skijama,rodlama,čizmama.....
odrzana je i Skupstina Nk Koraja na kojoj je izdata "potjernica za Novim trenerom i ekonomom! Do sada nikakvih informacija da je Koraj dobio trenera, a sezona samo sto nije pocela!

prije par dana, tacnije 13.02. Koraj je prekrio najveci snijeg ove zime, koji je preko noci napad'o neki 40ak cm:) Na djeciju radost, i brigu odraslih!! Snijeg je "prouzrokovao" novu plazu, ali sada na "Kundica Brdu" Na kojoj nije bilo " ica i pica" ali je bilo raje, i one starije koja se vratila u djetinstvo! POnovo ja ne bih bio ja kada i tu ne bih nasao tragike! Da je bar rasvjeta sijala cijelom duzinom imali bi smo bolji ugodjaj. ali ni to nije sprijecilo 100 osoba da do kasno u noc ostanu na plazi!!!

Jos jedna za mene tragicna stvar je da taj pomenuti "veliki" snijeg kraj moje kuce je cistio "MILKIN SIN" jer jedna od dvije zadruge nije mogla upaliti traktore( iz meni nepoznatih razloga) a i ona druga sto je upalila ocistila je par ulica i naravno put do svoje vikendice!!!

Slike ce te moci pogledati u fotogaleriji. A ovih dana snijeg se poceo topiti, i praviti ponovo nasu staru boljku, blato koje izgleda cemo gaziti jos dublje i u novoj vlasti...

0 komentari:

Objavi komentar